Umjetnička pozornica unutar tradicionalnih zidina
Grad sv. Vlaha
Grad sv. Vlaha
Grad sv. Vlaha
Grad sv. Vlaha

Povijest i kultura

Dubrovnik je grad s bogatom poviješću koja seže u davno 7. stoljeće kada je zapisan njegov nastanak, a najpoznatiji dio povijesti vezan je uz aristokratsku Dubrovačku Republiku koja je trajala sve do 19. stoljeća. Kroz povijest su u Dubrovniku izgrađene jedinstvene monumentalne građevine, koje danas tvore turističku ponudu grada. Gradske zidine, kule Minčeta i Lovrijenac, Crkva sv. Vlaha i druge sakralne građevine, velika i mala Onofrijeva česma, Orlandov stup i gradski zvonik, samo su neke od poznatih građevina koje posjetitelji mogu razgledati.

Grad kazališta i umjetnosti

Mnoge gradske manifestacije, poput Dubrovačkih ljetnih igara, Libertas Film Festivala te glazbenog festivala ''Julian Rachlin i prijetelji'' osigurali su Dubrovniku nadimak ''grada kazališta i umjetnosti''. U predstavama i drugoj kulturnoj ponudi posjetitelji mogu uživati u gradskom kazalištu Marin Držić, kulturno povijesnom muzeju Knežev dvor, etnografskom muzeju Rupe, Pomorskom muzeju, Riznici katedrale, Muzeju franjevačkog samostana Mala braća, Muzeju dominikanskog samostana, Prirodoslovnom muzeju Dubrovnik te Muzeju moderne umjetnosti.

Romantičan grad za jedinstven odmor

Uz bogatu povijesnu i kulturnu baštinu, Dubrovnik je jedan od najromantičnijih gradova svijeta te atraktivna destinacija, koja privlači mnoge turiste. Prekrasna priroda, kristalno čisto more te ugodna mediteranska klima uz ukusnu kulinarsku ponudu izvrstan su poziv za odmor iz snova. Jedan takav pružaju upravo Importanne Resort hoteli u Dubrovniku, koji svojim gostima osiguravaju luksuzan smještaj uz jedinstvenu ponudu.